Boonto bukan Bontot

Sejak blog ini lahir, gua diajukan pelbagai macam soalan. Tapi semua soalan pasal benda yang sama dengan penyampaian yang berbeza contohnya: Apa pasal lu letak nama BOONTO? Kenapa tak kasi letak nama BONTOT saja? lagi power, traffik lagi masyuk... Hmmm...Betul jugak, apasal la gua tak tepikir time register domain dulu...

Ok, ini cerita benar asal usul nama Boonto: Mula-mula dulu, gua rasa pilih domain la benda yang paling susah kalau mau start blogging. Letak nama seperti dalam I/C, ABUBINALI.COM, cool tak?memang tak cool... Oleh sebab gua buntu memilih, tiba-tiba gua pikir kalau ubah buntu ke Boonto memang cool habis...maka lahirlah blog boonto.blogspot.com...cool kan?haha


P/S: lu kategori yang mana satu?:P

Do you have any suggestion? Add your comment!
Subscribe to my feed | Follow My Twitter | e-mail

20 comments:

James Buns at: November 19, 2010 at 10:10 PM said...  

lu memang pantas. tgk trafic naik lepas ni..

tambah kene FLAG letak gambar bontot.

hua3...

JRY at: November 19, 2010 at 10:17 PM said...  

lu pun ada tanya pasal bontot kan. nah gua dah kasi taw. jd, lu masuk dalam kategori mana 1?? kah3x

Admiral Hafiz at: November 19, 2010 at 10:20 PM said...  

wah
2 tshirt ke?
smart r
ada jual kat ne eh?


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

JRY at: November 19, 2010 at 10:31 PM said...  

ntahla gua pun xtaw. tshirt kot. haha malaysia konfem x jual. haha

Anip™ at: November 19, 2010 at 10:58 PM said...  

haha~ lawak tol bonntok diorng tu..opss~

1)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog
2)5 Coklat Yang Termahal Di Dunia

JRY at: November 19, 2010 at 11:15 PM said...  

lawak tp fact tu xD

Nesa Wazir at: November 20, 2010 at 1:09 AM said...  

oh ok la 2.nesa plk mase pk name utk blog duk termenung..pas2 ingt nk letak i wonder sbb duk wonder2 name ape yg plg best.akhirnye ltak wonder world..konon2 mcm alice in woderland kot..ehehe

btw,blog ni sgt cntik..header pn cool:D

JRY at: November 20, 2010 at 4:35 AM said...  

haha.. nesa. tula pasal... btw, alice n wonderland kiut pa xD... thanks. biasa2 saja ni:P

Affan Ruslan at: November 20, 2010 at 8:11 AM said...  

owh, baru tau. ekeke. ingatkan apalah maksud nama blog ni

Afzainizam at: November 20, 2010 at 8:27 AM said...  

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞


Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

woooooo mmg ada nampak design cam ni but ingat bontot rupanya boonto....

The Sharkox at: November 20, 2010 at 11:18 AM said...  

Ah..aku mula2 ngat blog ko ni nak cerita pasal Ubuntu..hahahah..

melon butt macam manarik juga untuk di ________ (isikanlah sendirik)

HAHA

JRY at: November 20, 2010 at 11:49 AM said...  

affan, tula pasal. pas ni klu ada yg tanya lg, gua suruh baca entri ni. kah3

affainizam. slmat hari raya. eh, itu blog firestartingautomobil ko punya ka? gua sllu jalan2 cari ilmu kereta, pasal cat smua d blog tu xD

JRY at: November 20, 2010 at 11:52 AM said...  

bro sharkox. gua pun lupa kasi masuk pasal ubuntu. ada jgk yang tanya boonto dgn ubuntu.haha... gua pun xtau maw smbung apa. Melon butt memang menarik.kah3x

Ika at: November 20, 2010 at 12:11 PM said...  

boontoot sungguh gambar buntut2 itu...

JRY at: November 20, 2010 at 12:48 PM said...  

khai, lu kategori yg mana? kah3x

penaberkala at: November 20, 2010 at 4:45 PM said...  

lol, bontot? haha
boonto, nice one
kreatif gak, daripada takde idea terus dpt nama,haha

JRY at: November 20, 2010 at 8:32 PM said...  

haha... yeah nice 1. thx bro!

hamzah ian at: November 20, 2010 at 9:42 PM said...  

pergh... lu tlg gua buat header boleh? header lu cun sial.. keh keh keh

hans at: November 21, 2010 at 10:51 AM said...  

hahaahaha
lucu plak aku tgok

P/S : Video Dr. Rozmey Hampa Dengan Kutipan Filem 2 Alam Sangat Lucu Dan Kreatif

RedBoys at: November 21, 2010 at 9:09 PM said...  

wah. lawa giler blog bro. aku memang dh agak bro buntu nak cari nama yg sesuai. tu pasal letak boonto nak kasi cool, kan? haha.

btw, buat satu header utk wa. haha