Gua Jaguh Lari Dalam Guni

Gua sudah seminggu berada di kampung. Line Digi broadband pun setakat gprs saja. Membantutkan usaha gua mengupdate blog dan mengunjungi blog rakan-rakan alam maya yang lain. Gua keboringan lantas mencari aktiviti-aktiviti yang boleh mengeluarkan sedikit keringat.

Gua ke stor menyelongkar barang-barang antik dengan harapan menemui permainan-permainan gua seperti kereta control skyline dan set catur gua. Pucuk dicita ulam mendatang, gua terjumpa kotak-kotak yang menyimpan piala-piala kebanggaan gua di zaman persekolahan dahulu.

Piala

Gambar di atas ialah 1/5 dari piala-piala yang gua ada.hehe. Banyak-banyak piala, gua paling berbangga dengan kejayaan gua memperolehi tempat kedua dalam acara lari dalam guni. Walaupun perak, gua tetap menjadi lagenda sekolah jaguh lari dalam guni. Lu pernah tidak menang piala lari dalam guni?...

Do you have any suggestion? Add your comment!
Subscribe to my feed | Follow My Twitter | e-mail

14 comments:

misSbLurRy at: December 3, 2010 at 5:17 PM said...  

simpan lg eh?
aku ntah mana2 la pegi nyer

ferry at: December 3, 2010 at 5:27 PM said...  

dahsat betul..lari dalam guni pun ade piala..masuk sukaneka ke ni?

JRY at: December 3, 2010 at 5:31 PM said...  

gua pun baru terjumpa benda ni bro... ingtkan da xda.haha

JRY at: December 3, 2010 at 5:31 PM said...  

ferry, time sukan tahunan sekolah rasanya. x berapa ingt la.haha

LINA JALIL at: December 3, 2010 at 9:13 PM said...  

aku pon trut bgga dapat kawan terer lari dlm guni..hahaha

lassiegewdix at: December 4, 2010 at 12:35 AM said...  

lari dalam guni ?
lari pun lassie malas .
ape lagi dalam guni ?
haha

The Sharkox at: December 4, 2010 at 8:57 AM said...  

Lari dalam guni tak pernah la menang lagi..tapi bawak bola pinpong dalam sudu pakai mulut memang aku legend dalam kelas aku..tapi takde la trofi, cuma medal plastik yang kemudiannya jadi alas lapik gelas je..

HAHA

JRY at: December 4, 2010 at 5:45 PM said...  

lina tq.jom gua bleh jd jurulatih klu nak. haha

lassi hahaha... mesti ulat buku time sekolah dulu.haha

JRY at: December 4, 2010 at 5:46 PM said...  

bro sharkox.. gua pun pernah ikut acara tu. tp x terer la mcm gua lari dalam guni haha

Afzainizam at: December 4, 2010 at 8:42 PM said...  

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

lari dalam guni tak pernah menang.... tapi acara tiup tepung cari gula gula juara 5 tahun berturut turut..... dahsyat takkk aku....


eeeemmmm ko mengimbau kenagan silam aku lahhh

Ziko at: December 5, 2010 at 11:14 AM said...  

Singgah2~

haha! lari dlm guni aa?... hahaha! apa2 pun semart nya blog mu jry... nanti ajar2 aku sket ya!

JRY at: December 5, 2010 at 3:10 PM said...  

bro afzainizam. gua tabik spring la dgn lu. dasyat2. bleh wakil negara dah tu haha

ziko. bleh ba klu ko:)

Gayahspears at: December 6, 2010 at 4:13 PM said...  

lua same cam gua la beb~ huhu

aidillah HAIMI at: December 20, 2010 at 3:58 PM said...  

wow. seronok2. tak penah lagi buat aktiviti tu. macam rugi plak. ^_^